کد خبر : 208243
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 18:50

چگونه گوگل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی مدیریت می کند؟

چگونه گوگل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی مدیریت می کند؟

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و به نقل از ts2 مارتین اسپلیت گوگل اخیراً به سؤالی در مورد چگونگی سازگاری روند خزیدن و رندر Googlebot با افزایش محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی پاسخ داده است. مارتین در یک وبینار به نام «کاوش در هنر رندرینگ با مارتین اسپلیت گوگل» رویکرد

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و به نقل از ts2 مارتین اسپلیت گوگل اخیراً به سؤالی در مورد چگونگی سازگاری روند خزیدن و رندر Googlebot با افزایش محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی پاسخ داده است. مارتین در یک وبینار به نام «کاوش در هنر رندرینگ با مارتین اسپلیت گوگل» رویکرد گوگل برای مدیریت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی و تاکید آن بر کنترل کیفیت را روشن کرد.

رندر صفحه وب فرآیند ایجاد یک صفحه وب در مرورگر با دانلود و مونتاژ HTML، تصاویر، CSS و جاوا اسکریپت است. به طور مشابه، خزنده Google، Googlebot، این فایل‌ها را برای نمایش صفحات وب دانلود می‌کند.

 

شرکت‌کننده وبینار، Ammon Johns، نگرانی‌های خود را در مورد تأثیر محتوای هوش مصنوعی بر قابلیت‌های رندر و خزیدن Google ابراز کرد. به طور خاص، آنها پرسیدند که آیا فرآیندهای رندر ممکن است به دلیل افزایش بار محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به ساده سازی نیاز داشته باشند.

مارتین اسپلیت تصریح کرد که گوگل فرآیندهای جداگانه ای برای مدیریت محتوای هوش مصنوعی ندارد. در عوض، آنها مکانیسم های تشخیص کیفیت یا کنترل کیفیت را در چند مرحله به کار می گیرند. مارتین توضیح داد که محتوای بی کیفیت اغلب بدون تکیه بر رندر جاوا اسکریپت قابل شناسایی است. اگر Google تشخیص دهد که یک صفحه وب حاوی محتوای با کیفیت پایین است، ممکن است به‌کلی از ارائه آن صرفنظر کند. با این حال، اگر یک صفحه وب خالی یا نامطمئن به نظر برسد، Google اقدام به رندر می کند و اگر خروجی ارائه شده کیفیت پایینی داشته باشد، ارزیابی اولیه را تایید می کند.

 

شایان ذکر است که رویکرد گوگل برای تشخیص کیفیت هم در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی و هم توسط انسان اعمال می شود. جالب اینجاست که الگوریتمی که توسط گوگل برای تشخیص کیفیت طراحی شده است نیز پیدا شده است که به طور خودکار محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی با کیفیت پایین را شناسایی می کند.

به طور کلی، در حالی که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است مقیاس فرآیندهای گوگل را افزایش دهد، مارتین اسپلیت تاکید کرد که رندر چالش اصلی نیست. تشخیص و کنترل کیفیت جزء روش‌های Google است و بدون در نظر گرفتن منشاء محتوا، در سراسر جهان اعمال می‌شود.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

دانلود زيرنويس ويدئو

رپورتاژ آگهی خوب یا بد؟

خرید رپورتاژ آگهی