بازتعریف خلاقیت: نگاه گوگل به هوش مصنوعی به عنوان یک کمک، نه جایگزین، در دنیای تولید محتوا
به گزارش reportaj.me و به نقل از digitalinformationworld بحث در مورد دنیای هوش مصنوعی مولد و تهدیدات آن در رابطه با جایگزینی اصالت انسانی همچنان ادامه دارد. اما تیم روابط جستجوی گوگل اخیراً با ادعاهای خود توانسته است ابروهای زیادی را ایجاد کند. در طول پادکستی که اخیراً برگزار شد، به نظر میرسید اعضای
به گزارش reportaj.me و به نقل از digitalinformationworld بحث در مورد دنیای هوش مصنوعی مولد و تهدیدات آن در رابطه با جایگزینی اصالت انسانی همچنان ادامه دارد. اما تیم روابط جستجوی گوگل اخیراً با ادعاهای خود توانسته است ابروهای زیادی را ایجاد کند.
در طول پادکستی که اخیراً برگزار شد، به نظر میرسید اعضای تیم روابط جستجوی سازمان تهدید موجود هوش مصنوعی برای پیشی گرفتن از محتوای تولید شده توسط انسان را کم اهمیت میدانند. در عوض، ستایش فناوری به عنوان کمکی مکمل برای خلاقیت انسان دیده میشد.
میزبانان، جان مولر گوگل را به عنوان مهمان داشتند و می خواستند بینش او را در مورد این موضوع از نظر نقش مهم هوش مصنوعی در تولید محتوا در عصر مدرن امروزی جمع آوری کنند.
و این زمانی بود که او از طرف شرکت در مورد اینکه چگونه هرگز برای منسوخ کردن سازندگان طراحی نشده بود صحبت کرد. در عوض، برای کمک به آنها و افزودن روشنگری بیشتر به اتاق فکر آنها کار می کند.
این شامل برخی از اظهارات بسیار روشنگرانه در مورد استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی برای استفاده حداکثری از مزایای آن است. این شامل صحبت در مورد اینکه چگونه میتواند ایدههای بیشتر و کارایی بهتر را در سراسر جهان ایجاد کند. اگر این کافی نبود، بحثهای پادکست به بسیاری از شنوندگان یادآوری میکرد که چگونه نباید از هوش مصنوعی به عنوان جایگزینی بیش از حد برای ذهن انسانها یاد کنند، بلکه در عوض یک دستیار عالی است.
این یک گپ طولانی ۲۱ دقیقه ای بود و تیم حتی تا آنجا پیش رفت که نگرانی های جدی در مورد بی اعتمادی که بسیاری از ما امروز داریم را ابراز کرد. و همانطور که میزبانان ذکر کردند، هوش مصنوعی ممکن است برای برخی چیزها به طور خاص شگفت انگیز باشد، اما برای بسیاری دیگر زباله است. و جهان باید آن را بهعنوان ابزاری مانند بسیاری دیگر که بهجای افزایش هیاهویی که به همراه دارد ببیند.
ناگهان، چت سپس چرخش جدیدی به خود گرفت که مربوط به عدم استفاده از فناوری برای مزایای اصلی آن بود. آنها همچنین به جهانیان یادآوری کردند که چگونه همه چیز با گذشت زمان تغییر می کند و فناوری نیز از این قاعده مستثنی نیست.
اما بعد از آن نظراتی از طرف اعضای Search Relations گوگل منتشر شد. واحد آنها دیدگاه جالبی در رابطه با نقش هوش مصنوعی در تولید محتوا به صورت آنلاین دارد. چنین افرادی احساس میکنند که ابزارهای هوش مصنوعی میتواند برای همه نویسندگانی که در مبارزه با موانع خلاقیت خود مشکل دارند مفید باشد یا شاید نتوانند به ضربالاجلهای تعیینشده پیش از خود عمل کنند.
در آن مورد، روشن شد که چگونه هوش مصنوعی می تواند چارچوب مناسب را ایجاد کند و توصیه هایی برای عبارات بهتر ارائه دهد. از این رو، چنین پیشنهاداتی برای سرعت بخشیدن به کل فرآیند نوشتن طراحی شده است.
با نامگذاری هوش مصنوعی و ابزارهای مربوطه به آن به جای تحت الشعاع قرار دادن منفی بودن، چیزی مثبت نامیده می شود، واضح بود که گوگل چگونه می خواهد مردم یک چیز را بدانند. بسیاری از مشکلات مرتبط با آن به نحوه استفاده از آن مربوط می شود.
بله، زمانی که فوراً انجام شود مفید است، تولید محتوا با سرعت بالا و ارائه دقیقاً همان چیزی که نویسندگان نیاز دارند.
گوگل به جای اینکه آن را جایگزینی برای ذهن خلاق نسل بشر کند، به هوش مصنوعی به عنوان بهترین چیز بعدی برای ایجاد بهترین ایدهها در حال حاضر نگاه کرده است. چت ها به قدری برای شنوندگان جذاب شد که میزبانان قول دادند موضوع را دوباره برای بحث های آینده بازگردانند.
پس نظر نهایی ما در مورد این موضوع چیست؟
این قطعاً جالب است که هوش مصنوعی در یک نور مثبت نمایش داده شود و دیدگاه جدیدی از نظر ایجاد محتوا از طریق چنین فناوری پیشرفتی ایجاد کند. گوگل احساس میکند چرا هوش مصنوعی را تهدید خطاب میکند، وقتی برای کمک به مردم طراحی شده است؟
و در آخر، مسئولیت هوش مصنوعی را داشته باشید و جادو را ببینید. پیشرفت خود را با ابزار بهتر کنید به جای اینکه اجازه دهید آن را جایگزین خلاقیت شما کند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰