کد خبر : 204277
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 آبان 1401 - 22:19

انواع دوربین مداربسته داهوا، پیشگام در تامین امنیت

انواع دوربین مداربسته داهوا، پیشگام در تامین امنیت

  بهبود امنیت توسط دوربین های مدار بسته، بر کسی پوشیده نیست. دوربین های مداربسته به تنهایی می توانند یک بازدارنده جدی برای فعالیت‌ های غیرقانونی و مجرمانه به شمار بیایند. شما می توانید با نصب دوربین مدار بسته، تمامی اتفاق هایی که در محل کار یا منزلتان رخ می دهد را، مشاهده و پیگیری

 

بهبود امنیت توسط دوربین های مدار بسته، بر کسی پوشیده نیست. دوربین های مداربسته به تنهایی می توانند یک بازدارنده جدی برای فعالیت‌ های غیرقانونی و مجرمانه به شمار بیایند. شما می توانید با نصب دوربین مدار بسته، تمامی اتفاق هایی که در محل کار یا منزلتان رخ می دهد را، مشاهده و پیگیری کنید. نصب این دوربین ها باعث امنیت و آرامش خاطر شما خواهد شد.

 یکی از مهمترین ویژگی های مثبت دوربین های امنیتی، جمع آوری شواهد و مدارک و مهمتر از همه، پیشگیری از جرایم می باشد. اگر شما هم به فکر خرید و نصب این دوربین های مداربسته هستید، خوب است بدانید، که شرکت فناوری داهوا با ارائه محصولات امنیتی و خدمات هوشمند اینترنت، یکی از بزرگترین شرکت ‌های تجهیزات امنیتی در جهان می باشد. همچنین دوربین داهوا یکی از بهترین سیستم های امنیتی شناخته شده در بازار میباشد.

این شرکت با بیش از ۱۶ هزار کارمند و هزاران نمایندگی در ۱۸۰ کشور و منطقه، به یکی از پیشگامان تامین امنیت تبدیل شده است. اگر شما نیز قصد خرید و نصب انواع دوربین داهوا را دارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید، تا به معرفی و بررسی کاربردهای انواع دوربین های مداربسته داهوا بپردازیم.

 

دوربین های مداربسته سیمی 

این سیستم های مداربسته، از سنتی ترین مدل دوربین های مدار بسته بوده و معمولاً در مکان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. در دوربین های مداربسته سیمی، برای متصل کردن دستگاه ضبط به دوربین، کابل به کار می رود. 

کابل اینترنت قابلیت تامین برق و اتصال اینترنت را به طور همزمان دارد. این ویژگی باعث می‌ شود تا فرآیند نصب دوربین، بسیار منظم و آسان شود. 

اگر در صنعت شما احتمال دسترسی افراد خارجی، مجرمان و در خطر بودن داده های دوربین های مدار بسته وجود دارد، بهترین گزینه، دوربین های مداربسته سیمی داهوا هستند. زیرا تنها راه دسترسی به آنها، از طریق دستگاه های دریافت مرکزی می باشد. قابلیت ضبط شبانه روزی تصاویر آن، به شما امکان بررسی تمامی جوانب محل مورد نظر را می دهد.

 

دوربین های مداربسته بی سیم 

این گونه دوربین ها به شما امکان دسترسی و مشاهده آنلاین در هر جایی را می دهند. زیرا این دوربین ها، با اتصال به دستگاه وای فای، فیلم ضبط شده را در یک فضای ابری ذخیره می کنند. 

نصب دوربین های بیسیم نسبت به مدل سیمی سریع و روان تر است. بنابراین، اگر محل کار شما موقتی است، ما به شما استفاده از دوربین های بیسیم را، به دلیل راه اندازی و جابجایی راحت تر، پیشنهاد می دهیم. 

این دوربین ها یک گزینه امنیتی عالی برای انواع صنایع هستند، که با ظاهری منعطف، به خوبی با فضای داخلی ادغام می شوند. همچنین با استفاده از این دوربین ها، به راحتی به تصاویر و فیلم های ثبت شده دسترسی خواهید داشت. جهت بررسی همزمان دوربین های چند شعبه نیز، این دوربین ها گزینه مناسبی هستند. 

 

دوربین های دام (گنبدی)

مقرون به صرفه ترین و اصلی ترین نوع دوربین های امنیتی، دوربین های گنبدی می باشند. نام این دوربین از حالت گنبدی شکل آن گرفته شده است. این دوربین ها برای استفاده در روز و ساختمان مناسب هستند.  

دید وسیع این دوربین ها آن را تبدیل به بهترین گزینه برای فضای داخلی، بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران، کرده است. این دوربین برای هتل ها، مغازه ها، رستوران ها و به طور کلی مکان هایی که بسیار شلوغ هستند و نیاز به چندین دوربین دارند، مناسب است. چرا که تنها یکی از این دوربین ها، می تواند زوایای چندین دوربین را پوشش دهد. 

 

دوربین های نوع گلوله ای 

این دوربین ها به دلیل ثبات خود، برای ثبت تصاویر در یک محل خاص و ثابت طراحی شده اند. این دوربین ها در ثبت تصاویر امنیتی از خانه ها، بهترین کارایی خود را ارائه می دهند. این دوربین های استوانه ای، اندازه کوچک و قیمتی ارزان دارند. 

دید وسیع، کیفیت بالای ضبط تصاویر و مقاومت در برابر آب و گرد و خاک، باعث شده است که این دوربین ها برای استفاده در صنایع تولیدی و فضای باز، بهترین انتخاب باشند. 

 

دوربین مدار بسته روز/شب داهوا 

از مزیت نصب این دوربین‌ ها، می ‌توان به کارکرد فوق ‌العاده آنها در هر شرایطی، حتی در محیط های به شدت کم نور، اشاره کرد. دوربین های فاقد نورپردازی مادون قرمز، توانایی ضبط ویدیوهای واضحی در شرایط روشن و تاریک را دارند. این دوربین ها برای نظارت در فضای باز ایده آل هستند. 

برای ضبط تصاویر در هر شرایط آب و هوایی و نورپردازی، می توانید از این دوربین ها استفاده کنید. 

 

دوربین مداربسته مادون قرمز یا دید در شب داهوا 

دوربین های مادون قرمز به دلیل استفاده از LED مادون قرمز، توانایی نظارت و ضبط در شرایط بسیار تاریک را دارند. دوربین های مادون قرمز داهوا، برای ثبت تصاویر در فضای بیرونی در شب و تاریک ترین شرایط، ایده آل هستند. 

 

دوربین های متغیر 

این دوربین ها قابلیت بزرگنمایی و کوچک نمایی و زوم بر روی سوژه را دارند. قابلیت فوکس و زوم این دوربین ها، باعث شده تا در نمایش های واقعیت و همچنین مکان هایی که بررسی دقیق افراد لازم است، به کار گرفته شوند.  

 

دوربین های پانوراما 

دوربین مداربسته پانوراما داهوا، با کارایی بالا در ضبط محیط های باز و بزرگ، هر گونه نقطه کور را پوشش می دهد. با دید وسیع و زوم این دوربین ها و حالت پانورامای تصاویر، می توانید در یک زاویه، بخش بزرگی از محیط را ببینید. به همین دلیل هم برای نظارت های گسترده کاربرد دارد.  

 

دوربین های PTZ 

این دوربین‌ها به دلیل سبک وزن بودن، انعطاف بالا و پوشش دادن محدوده وسیع، قابلیت استفاده در انبارها، استادیوم های ورزشی، مرکز خرده فروشی و مرکز حمل و نقل را دارند. 

 

دوربین های جعبه ‌ای 

دوربین های جعبه ای با داشتن لنز محافظ، در مقابل هر گونه آلودگی محیطی و ضربه های احتمالی، مقاوم هستند.  

 

 

خرید دوربین مداربسته از نمایندگی معتبر

برند داهوا یکی از بهترین برندهای تولیدکننده دوربین های مداربسته است. انواع دوربین مداربسته داهوا، هر یک دارای مدل های مختلف، با ویژگی های متفاوتی هستند. تنوع گسترده محصولات این برند، طیف وسیعی از دوربین های با کیفیت و کاربردی را تشکیل داده است.

برای خرید این محصولات با بهترین قیمت و بهره مند شدن از خدمات پس از فروش، می توانید به سایت دیجی داهوا مراجعه کنید.دیجی داهوا یکی از معتبرترین نمایندگی های دوربین داهوا در ایران میباشد که محصولات خود را با کیفیتی بالا به بازار عرضه کرده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان دیجی داهوا در تماس باشید.برای ارتباط با کارشناسان با شماره ۹۱۰۰۶۰۰۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

المنت فلنج دار

اجاره خودرو

پرشین پاتوق

تیتر باران

شب پاتوق

خرید تاج گل - تاج گل - تاج گل تسلیت - تاج گل ترحیم

عکاسی عقد و عروسی

خرید لوازم یدکی ns200

اجاره خودرو

کنتاکتور اشنایدر

رفرال همستر

دانلود زيرنويس ويدئو

آموزش زبان آلمانی

رپورتاژ آگهی خوب یا بد؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

خرید رپورتاژ آگهی